środa, 12 listopada 2014

mała frywolitkowa serweteczka


miałam taaaaakie plany na ten weekend i niestety nie udało się wszystkiego zrealizować, ciągle też moje aniołki są bez główek ;-)  ale bez przerwy coś robię - kończyłam zamówiony futerał na telefon w przepięknym bordowym kolorze, ciągle jeszcze bombki się robią i dzwoneczki.

ostatnio zostałam poproszona o zrobienie małej białej serweteczki wg wzoru jednej z moich śnieżynek. śnieżynka wyszła trochę mała więc lekko ją powiększyłam i wyszło coś takiego:

biała bawełniana Aida 20 - wymiar około 13 cm


przepraszam za jakość zdjęcia ale robiłam na szybko, żeby zdążyła szybko dotrzeć na miejsce, pstryknęłam zapakowałam i wysłałam a potem dopiero sprawdziłam jakość zdjęć :-D ale dobrze, że w ogóle pamiętałam żeby zrobić jakąś fotke ;-)

12 komentarzy:

  1. Jest bardzo ładna .Fajne jest to polaczenie mniejszych koleczek w ostatnim rzedzie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mi się połączyło bo już myslałam o następnym rzędzie :D

      Usuń
  2. This one is good and love the look and style. Some people here in the U.S get very small trees and then you need very small ornaments to hang on them. or you could hang it on inside car mirror.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna :-) Taka Renulkowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, taka Renulkowa ta serwetka! Ata ma rację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ważne ,że jest i wszystko doskonale widać!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. y los patrones, como lo hacemo?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...